Kaupan media

Lisätuloa kaupan mediasta

Myymätiloissa tapahtuvaa kaupan mediaa on ollut olemassa jo vuosikymmeniä. Brändit ja tavarantoimittajat ovat halunneet päästä näkyville paikoille siellä missä ostokset varsinaisesti tehdään. Moderni kaupan media tarkoittaa kauppiaiden arvokkaan asiakasymmärryksen kaupallistamista yleisöinä mainostajille.
Ohjelmistoalusta soveltuu myös mediamyyjälle, joka haluaa yhdistää useammat kauppaketjut ja muut näyttöverkostot yhdeksi kaupan media inventaariksi:
Kaupan median rakentamiseen tarvitaan kehittyneen ohjelmistoalustan lisäksi luonnollisesti näyttöverkosto ja sen ylläpitämiseen edellyttämät palvelut. Craneworks on jo vuosia toimittanut ohjelmistoa, varsinaista näyttöverkostoa sekä asennus- ja tukipalveluita S-Ryhmän kaupan medialle. S-Ryhmä on ollut alalla edelläkävijä ja verkoston koko on loppuvuodesta 2023 lähes 5000 näyttöä, kasvaen vuosittain voimakkaasti.
Kaupan media sopii hyvin uudeksi korkeakatteiseksi liiketoiminnaksi ruoka- ja vähittäiskaupan lisäksi myös muille sellaisille yrityksille, joilla on riittävän suuret mainostajia kiinnostavat yleisöt, sekä mainostajia, jotka haluavat nämä yleisöt tavoittaa. Kaupan ketjujen lisäksi voidaan mainita erinomaisina kohteina esim. kauppakeskukset, huoltoasemaketjut, elokuvateatterit ja vaikkapa apteekit.

Kiinnostuitko? Lue lisää ja ota yhteyttä.

Craneworks pystyy tarjoamaan omaa kaupan mediaa suunnittelevalle kaikki tarvittavat palvelut lähtien verkoston liiketoimintasuunnittelun konsultoinnista, verkoston rakentamiseen ja mahdollisen sopivan mediamyyntikumppanin löytämiseen asti. Löydät paljon lisää aiheesta Craneworksin blogi-artikkeleista.

Lataa myymälöiden kaupan median opas

Sisaryrityksemme Doohlabs on ollut jo vuosia edelläkävijä kivijalan kaupan median alueella sekä kansainvälisesti, että kotimarkkinoilla. He ovat tiivistäneet vuosien varrella hankkimansa opit ja näkemykset yksiin kansiin tässä myymälöiden kaupan median oppaassa.
Opas on englanninkielinen.
Lataa ilmainen opas