SPAR, yksi maailman johtavista kaupan alan yrityksistä, on valinnut sisaryrityksemme Doohlabsin kumppaniksi kansainvälisen retail media -ekosysteeminsä rakentamiseen. Doohlabsin In-Store IMPACT -alustan avulla SPAR-maat voivat kaupallistaa arvokkaat yleisönsä mainostajien käyttöön sekä automatisoida retail mediaan liittyvät prosessit.
SPARilla on yli 13 900 myymälää 48 maassa. SPAR-maat tarjoavat näyttö- ja audioverkostonsa mainostajien käyttöön ja SPAR International ohjaa retail media -kehitystä eri mantereilla, tarjoaa palveluita kansallisille organisaatioille ja koordinoi yhteistyötä kansainvälisten brändien kanssa.
In-Store IMPACT tarjoaa SPARille työkalut yleisöjen luomiseen, mediamyyntiin useissa eri kanavissa sekä mainonnan jakeluun kohdennetusti oikealla hetkellä halutuille kohderyhmille. Doohlabsille tämä on merkittävä tunnustus pitkäjänteisestä työstä in-store retail media -ratkaisujen parissa ja osoitus In-Store IMPACT -alustan soveltuvuudesta suurimpienkin kaupan alan toimijoiden retail media -ratkaisuksi.
Doohlabsin kehittämä In-Store IMPACT tarjoaa SPARille työkalut yleisöjen luomiseen, mediamyyntiin useissa eri kanavissa sekä mainonnan jakeluun kohdennetusti oikealla hetkellä halutuille kohderyhmille.
Retail media on valtava markkinoinnin kenttää voimakkaasti mullistava muutostrendi, jossa kaupan alan toimijat käynnistävät oman medialiiketoimintansa. Kaupalla mediana on merkittäviä kilpailuetuja, sillä se tuntee tarkasti asiakkaidensa ostokäyttäytymisen, tavoittaa kuluttajat juuri ostohetkellä ja voi raportoida mainostajille tarkasti vaikutukset mainostettavan tuotteen myyntiin.
Suomalaiset kaupan alan suuret toimijat ovat olleet tienraivaajia nimenomaan kivijalan retail median kehittämisessä ja Doohlabsin kansainvälinen menestys on saman menestystarinan jatkumoa. Doohlabsin alustaa käyttävät kaupan ketjut jo usealla eri mantereella. Suomessa, Ruotsissa ja lähialueilla Craneworks ja Doohlabs yhdessä jatkavat maailman kehittyneimpien in-store retail media verkostojen rakentamista.
---
Lue lisää SPARin lehdistötiedotteesta