Craneworld blog

/

Retail-media Pohjoismaissa – Hyödynnä etuoikeus olla mukana ensimmäisten joukossa

Pohjoismainen retail-media-markkina on räjähtämässä kasvuun. Kun perinteisten medioiden kasvukäyrät ovat joko tasaisia tai jopa laskevia, retail-media Pohjoismaissa odottaa kaksinumeroista vuosikasvua. Miten aiot sisällyttää retail-median markkinointistrategiaasi?

Siinä missä suuret kansainväliset toimijat aloittivat pelin, Pohjoismaat kiilaavat nopeasti mukaan. Suomi on edelläkävijä alalla ja johtaa kehitystä oman maan rajojen ulkopuolellakin. Ja ei ihme! Maassa, jossa sekä jälleenmyyjät että mainostajat kamppailevat alhaisten katteiden kanssa, myymälöissä toteutettavat retail-media-kampanjat voivat kasvattaa katteita jopa 75–85 %. Vaikuttava tulos minimaalisella vaivalla.

Craneworks, Doohlabs, Aller ja Samsung ovat muodostaneet vahvan allianssin opastamaan sekä pohjoismaisia jälleenmyyjiä että mainostajia siinä, miten retail-mediasta saa maksimaalisen hyödyn.

Liity mukaan videosarjaamme, jossa selitämme, mitä retail-media Pohjoismaissa tarkoittaa, miksi se on tärkeää ja miten voit käyttää sitä. Alan asiantuntijat jakavat konkreettisia näkemyksiä siitä, miten saat markkinointibudjettisi tuottamaan mahdollisimman paljon muuttuvassa mediaympäristössä — kuluttajakäyttäytymisen ja dataohjautuvien strategioiden muuttuessa.

Uusimpia artikkeleita