Craneworld blog

/

Retail media Pohjoismaissa – Kolmen johtavan toimijan yhteistyö kiihdyttää kasvua ja avaa uusia mahdollisuuksia

Tässä videossa pureudumme siihen, miten yhteistyö Pohjoismaiden johtavien retail media ‑toimijoiden välillä luo uusia mahdollisuuksia ja konkretiaa markkinoille. Aller, Craneworks ja Doohlabs tuovat kukin oman asiantuntemuksensa pöytään — saat arvokkaita näkemyksiä siitä, miten retail media voi vauhdittaa strategiaa, toteutusta ja kasvua nykypäivän muuttuvassa mediaympäristössä.

Tässä videossa esittelemme yhteistyömme hyödyt koskien retail mediaa Pohjoismaissa. Hannaleena Koskinen (Aller), Sami Käyhkö (Craneworks) ja Teemu Kurri (Doohlabs) kertovat, millaisia mahdollisuuksia retail media tarjoaa brändeille ja jälleenmyyjille nykymarkkinassa.

Keskustelemme siitä, mitä kukin yhteistyökumppani tuo pöytään ja miksi uskomme yhdistetyn osaamisemme olevan ainutlaatuista Pohjoismaissa. Saat käytännönläheisiä näkökulmia siitä, miten strateginen ajattelu, toteutuskyvykkyys ja tuloksellinen tekeminen kulkevat käsi kädessä retail median kehityksessä.

Kuvaamme myös, miten osaamisemme muodostuu — aina datasta ja analytiikasta luovaan strategiaan ja tekniseen asiantuntemukseen — ja miten tämä kokonaisuus luo vahvan perustan asiakasarvolle ja kasvulle.

Katso noin 15 minuutin video alta ja inspiroidu siitä, miten muovaamme retail median tulevaisuutta Pohjoismaissa sekä miksi juuri tämä yhteistyö voi viedä myös sinun liiketoimintasi seuraavalle tasolle.

Uusimpia artikkeleita